Valutor:
Sweden

Frakt & Retur

Vad är statusen för min order? Hur spårar jag min beställning?
När du har beställt, kan du när som helst kontrollera dess status. För att spåra din beställning från den här sidan, gå hit. När en beställning har skickats kommer du att få ett leveransbekräftelsemail som innehåller din spårningsinformation.  

När kommer min beställning att skickas? När kommer det anlända?
Om din beställning placerades måndag till torsdag kommer den att skickas samma dag eller dagen efter. Om din beställning placerades på fredag ​​före klockan 15:00 PST, kan beställningen skickas samma dag, om den inte skickas på måndag. Du kommer att få en e-postbekräftelse när din beställning har skickats. Innan du checkar ut ser du flera beräknade ankomstdatum, beroende på

OBS! För konsumentskydd är alla beställningar föremål för granskning. Ibland kan detta orsaka en liten fördröjning i behandlingen av din beställning. Ditt tålamod är mycket uppskattat.

  Hur vet jag att min beställning har skickats?
När din beställning har skickats skickar vi dig ett annat e-postmeddelande med ditt spårningsnummer och en länk till var du kan spåra den online.

  Vad är skillnaden mellan "Order Date" och "Ship Date"?
På de flesta webbplatser är "Beställningsdatum" och "Leveransdatum" inte desamma. Om du till exempel lägger en order på fredag ​​klockan 11.00 PST, kommer ditt paket inte att skickas förrän efter helgen. När du beställer ser du ett "Beräknat leveransdatum" på ordersidan. Om du valde 2 dagars frakt får du ditt paket två dagar efter det att det skickas. I vissa fall betyder det inte nödvändigtvis två dagar efter att du beställde ordern. Även om de flesta beställningar skickas samma dag eller nästa dag, vänligen ta hänsyn till helgdagar och helgdagar när du beaktar leveransdatum.

  Vilka länder skickar du till? Vad sägs om arbetsuppgifter?
Vi är stolta över att kunna erbjuda internationell frakt. Vänligen klicka här för en lista över länder vi skickar till & fraktpriser. Kom ihåg att sändningar utanför USA kan vara föremål för importavgifter och skatter, som är mottagarens ansvar. Eftersom avgifter och skatter varierar från land till land och vad som beställts kan vi inte skaffa en beräknad kostnad. Vänligen kontakta ditt tullkontor för mer information.

RETURNS & EXCHANGES  

Vad är din retur / utbytespolicy?
Vi garanterar att våra varor är fria från tillverkningsfel och kommer att acceptera eventuella defekta artiklar för återbetalning eller utbyte. Ej tvättad, oskadad, oanvänd eller defekt varor kan returneras inom 21 dagar efter inköpet för byte eller återbetalning. Varor som tas emot efter 21 dagar kommer endast att accepteras efter eget gottfinnande för en online-butikskredit.

Vi återbetalar endast fraktkostnader om vi skickade fel objekt eller skickade varan var defekt. Om du gör ett byte eftersom du vill ha en annan storlek, stil eller färg kommer du att debiteras för frakt på din utbyte. Avkastnings- / växlingsvärdet bestäms av varans sista detaljpris.

Observera: Vi accepterar inte avkastning på produkter som inte köpts via denna webbplats.

Använd den mest ekonomiska fraktmetoden för din retur. På grund av säkerhetsbegränsningar kan vi inte ersätta dig för ett belopp som är större än ditt inköpsbelopp.

Avkastning och utbyte accepteras endast med ett slutfört returformulär. Logga in på ditt konto, klicka på "Visa beställning" och på den följande sidan klicka på länken "Returnera eller utbyta objekt". Följ de enkla stegen, skriv ut den sista sidan och inkludera den i din returlåda.  

Var skickar jag min retur eller utbyte?
Avkastning och utbyte måste skickas till adressen på vårt returformulär. Du måste använda vår returformulär för att korrekt hantera din retur / utbyte. Gå hit, logga in, klicka på "Visa beställning" och på den följande sidan klicka på länken "Returnera eller utbyta objekt". Följ de enkla stegen, skriv ut den sista sidan och inkludera den i din returlåda.

Hur ska jag skicka min retur eller utbyte?
Packa och försegla din låda säkert, i originalförpackningen om möjligt. För att du ska kunna behandlas korrekt måste du returnera / byta ut ett komplett returformulär. Gå hit, logga in, klicka på "Visa beställning" och på den följande sidan klicka på länken "Returnera eller utbyta objekt". Följ de enkla stegen, skriv ut den sista sidan och inkludera den i din returlåda. Du ska skicka din retur / utbyte med en transportör som kommer att förse ditt paket med ett spårningsnummer för att säkerställa att ditt paket inte går vilse. Paket måste returneras förutbetalt. Vi accepterar inte COD.

  När kommer mitt kreditkort att återbetalas?
När ditt paket har mottagits, kommer din återbetalning eller utbyte att behandlas inom 7 arbetsdagar. Om det finns ett återbetalningsbelopp kommer en kredit att utfärdas i den ursprungliga betalningsformen.

Krediten kanske inte dyker upp förrän ditt kreditkorts nästa månads faktureringsperiod. Du kommer att meddelas via e-post till adressen som anges i din beställning när transaktionen har ägt rum. Observera att ditt bankinstitut kan kräva ytterligare dagar att behandla och skicka denna transaktion till ditt konto när de har fått informationen från oss.
tillbaka